"Everywhere I Go, Everybody Ring My Bell"

Monday, April 27, 2009

Monday Mess 27/4/09

Dark. I am scarced.

1. Thank you to all teacher who has helped during the Parish Sale.
2. Nama budak yang bapanya belum datang untuk mengambil report card mesti dihantar kepada pengetua. Bagi dia chance tingtong sama bapa atau emak budak itu. Zaman moden ini, ibubapa pun boleh degil. Macam kita ini kuli. Maklumkan kerajaan selalu kata " customer is always right".
3. Kes budak conteng meja dan dinding. Pertama, pesan budak supaya tidak conteng. dua, kalau ada conteng, cuba tangkap budak itu. Kalau tak dapat tangkap, bagi tau Mr sim, nanti dia atur pekerjanya catkan yang baru. Saya ada idea, kita bagi upah wang tunai RM50 kepada orang yang memberikan maklumat sehingga tertangkapnya si pemvandalisma itu. Jika bersabit kesalahan, kita denda 3 kali ganda. Ganda pertama, untuk menampung kos mengecat semula. Ganda kedua, untuk bayar balik kepada si pemberi maklumat. Ganda ketiga, guru kelas simpan untuk makan kfc atau diderma terus kepada tabung pembangunan (development fund) untuk membeli kerusi urut (Massage Chair OSIM)bagi cikgu-cikgu semua. Jemputlah saya untuk membuat perasmian kerusi urut itu.

4. Ada lagi kipas kelas berpusing. Orang-orangnya takda. Kita denda kelas itu supaya tidak memakai kipas selama 1 minggu. Hanya guru sahaja dapat pakai kipas. Itupun kipas USBnya yang disambung kepada laptop. Oleh itu, pastikan kelas monitor padamkan kipas sebelum pergi ke lab.

5. Guru kelas, bantulah saya bagi senarai nama budak yang liat datang pada hari persekolahan gantian pada sabtu lepas 25/4/09. Nanti saya kasi tingtong sama dia punya butt. Murid kata : "Atoii... suck it nya cikgu!!!!".

6. Kalau ada yang dah habis baca announcement ini dan masih ada masa free lagi, sudilah buat undian disebelah ni.
<<<<<--------------------------

Tingtong-tingtong, loceng kita dah OK.

No comments:

Post a Comment

You Can "tingtong" Here. What You Say May Not Be True.